
Weten wat er speelt
Steeds meer van jullie weten de weg naar de ondernemingsraad te vinden. We ontvangen regelmatig jullie mails. Dit is heel fijn, want zo weten we wat er in de organisatie speelt en waar er eventueel verbeteringen gemaakt kunnen worden. Vaak verwijzen wij in onze reactie naar de klachtenprocedure. Dit doen we, omdat dit een effectieve manier is om klachten en/of mogelijke verbeteringen aan te dragen. Schroom niet om deze stap te nemen, de organisatie stelt dit zeer op prijs!
De juiste weg
Graag willen we via deze weg de juiste route met betrekking tot de klachtenregeling nog even onder de aandacht brengen. Ga in eerste instantie met desbetreffende persoon in gesprek om zo in goed overleg met elkaar te blijven en te voorkomen dat ‘kleine’ zaken groter worden door ze meteen te bespreken.
Kom je er niet uit? Lees dan document 6.P.P.1. Daar vind je de verdere klachtenprocedure. Hierin staat dat je samen met je clustermanager het klachtenformulier (6.P.F.1. Klachten-verbeterformulier) kunt invullen. De manager stuurt de klacht door naar manager kindercentra als deze de klacht niet zelf kan oplossen.